Press "Enter" to skip to content

פלטות שקופות בראשון לציון

פלטות שקופות בראשון לציון הינן כלי יעיל ביותר ליישור השיניים.
כיום ישנן אופציות רבות לדרכי יישור שיניים, אולם אחת הדרכים הטובות והנפוצות ביותר כיום הינה שימוש בפלטות שקופות בראשון לציון.
פלטות שקופות בראשון לציון הינן בעצם פלטות בעלות הצורה של השיניים, אשר שומרות על השיניים שצריכות להישאר במקום במקומן, יוצרות לחץ על השיניים שצריכות לזוז ומאפשרות להן להתיישר במהירות וללא סממן חיצוני אשר ניתן לזיהוי על ידי אחרים.

אז מה כדאי לדעת על פלטות שקופות בראשון לציון?

• כיצד מתאימים פלטות שקופות בראשון לציון: הטיפול בעזרת פלטות שקופות בראשון לציון מתחיל בלקיחת מידות של הפה ושל צורת השיניים. לאחר מכן יתאים הרופא המטפל פלטה למטופל, אשר תתאים בדיוק למידותיו ולצורת שיניו, ותספק את התוצאות הטובות ביותר מבחינת יישור השיניים. אחת לכמה שבועות יש לבצע התאמה של הפלטה או על ידי החלפתה או על ידי הוספת תוספות קטנות לשיניים, אשר גם הן אינן ניתנות לזיהוי.
• כיצד מתבצע הטיפול: השימוש בפלטות שקופות בראשון לציון פשוט וקל, וכל שעל המטופל לעשות הוא לשים את הפלטה לאורך כל שעות היום, מלבד השעות בהן הוא אוכל, ולהגיע להתאמה ושינוי של הפלטה אחת לכמה שבועות אצל האורתודנט.
• היתרונות: לשימוש בפלטות שקופות בראשון לציון יתרונות רבים, כאשר העיקרי ביניהם הינו כמובן העובדה שלא ניתן לזהות שימוש בפלטה ללא הסתכלות מעמיקה וקרובה על שיני האדם המשתמש בה, כך שניתן לבצע יישור שיניים בצורה דיסקרטית וללא ידיעת הסביבה. יתרון משמעותי נוסף הינו שהפלטה אינה קבועה, כך במידה ואנו מעוניינים בהסרתה לכמה שעות, אנו יכולים לעשות זאת ולא לפגוע ברצף הטיפולי או בתוצאות הטיפול.
פלטות שקופות בראשון לציון מתאימות לכל אחד, והינן כיום הדרך המועדפת לביצוע יישור שיניים.

פלטות שקופות בראשון לציון