Press "Enter" to skip to content

הסרת עין הרע

עוד משחר ההיסטוריה האנשים היו מודעים לקיומה של עין הרע ולכוחה ההרסני העצום. בכל דת תמיד היו המומחים שהיו יכולים להסירה ולהחזיר לאנשים את שמחת החיים. כי עין הרע היא צרה צרורה שיכולה להפוך את החיים לגיהינום של ממש, הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזיולוגית. עין הרע גורמת לאנשים לבעיות בבריאות, לבעיות בזוגיות ובמשפחה, לבעיות פריון, להפסדים בעסקים ולאסונות, שלעיתים, לא עלינו, אף נגמרים במוות. מסיבה זו, כל מי שחש שיש עליו עין הרע, חייב לפנות באופן מיידי למומחה בתחום הסרת עין הרע כדי שיבצע עבורו ניקוי אנרגטי, לו באופן אישי, לביתו או לבית העסק. כל מומחה נעזר בשיטה שונה להסרת עין הרע כך שכל אחד יכול לבחור לעצמו את השיטה המתאימה לו ביותר, מבחינת אמונותיו הדתיות ומבחינת המאמץ הנדרש ממנו לצורך המשימה.

מהי עין הרע ומי יכול להסירה?

עין הרע היא אנרגיה שלילית אותה אדם מושך אליו (במודע או לא מודע) כאשר הוא נמצא במצב של דיכאון או כאשר הוא חושב מחשבות אובדניות. עין הרע זה גם משהו שהאדם יכול לשלוח לאדם אחר, גם במודע ובלא מודע. אנרגיה שלילית זו נוצרת כאשר אותו האדם ששלח אותה לרעהו, חשב עליו רעות, קילל אותו, השתמש נגדו בלשון הרע או חש תחושות שנאה, קנאה ועוד. כך או כך, עין הרע יכולה להקרין לבני משפחתו וחבריו הקרובים וחשוב מאוד להיפתר ממנה באופן דחוף.

כיצד מסירים עין הרע?

הליך הסרת עין הרע הוא אומנם הליך לא פשוט ודורש מקצועיות רבה מצד המבצע אותו, אך הוא בהחלט אפשרי. לעיתים נדרשים שניים שלושה מפגשים עם המומחה על מנת להסיר את עין הרע ולעיתים נדרשים חודשים ארוכים על מנת שהצרה הזו תעזוב את נפשו של האדם. כל מקרה לגופו וכל אדם מגיב אחרת לטיפול. בין השיטות הנפוצות כיום בתחום הסרת עין הרע: קמעות, חפצים מבורכים, קריאה בפרקי תהילים, עופרת, מלח, תפילות, ביקור בקברי צדיקים, תרומות ועוד.

אפשר להתגונן בפני עין הרע?

הרבה יותר קל להתגונן בפני עין הרע מאשר להסירה. קיימות שיטות רבות להתגונן מפני עין הרע, להגן על הבית, על בית העסק על הגוף והנשמה. ברשת האינטרנט ניתן למצוא אתרים רבים המציעים טיפים ועצות יעילות להתגוננות בפני עין הרע. הקדישו לנושא כמה דקות מזמנכם היקר וכך תהיו בטוחים שחייכם תמיד ילכו למסלול הרצוי ולא יסטו מהמתוכנן.