Press "Enter" to skip to content

שיזוף בהתזה – למראה עור שזוף, צעיר ויפה

שיזוף בהתזה

המטרה – קבלת מראה עור שזוף, צעיר ויפה

העור שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו, ממה שאנחנו משדרים ומהרושם הראשוני שאנחנו נותנים לכל מי שפוגש אותנו. בעבר, והכוונה כאן היא להרבה מאוד שנים אחורה, דווקא העור הבהיר והחיוור הוא זה שנחשב למושקע יותר – אך כיום ברור שמדובר בטעות שמקורה בעליונות האדם הלבן. כיום כבר ברור שהמראה האסתטי, המוכר והמושקע יותר הוא מראה של עור שזוף – שמשדר צעירות והשקעה רבה במראה החיצוני. את העור השזוף לא מקבלים בקלות – צריך להשקיע בכך שעות רבות בשמש, או לפנות לאלטרנטיבות השונות שמציעים מכוני השיזוף השונים. הדרך הנכונה, הבריאה והאיכותית ביותר להשגת שיזוף מהיר בלי שעות ארוכות בשמש היא שיזוף בהתזה.

הדרך האיכותית והמהירה ביותר להשגת מטרה זאת – שיזוף בהתזה

שיזוף בהתזה מתבצע במכוני שיזוף מקצועיים, והוא כולל התזה של חומרים מסוימים על העור שלנו בצורה מקיפה – חומרים שמשנים את הפיגמנטים של העור שלנו גם בהשפעה מידית, לאחר ההתזה. האופציה של שיזוף בהתזה היא אופציה בריאה ואיכותית ביחס לאופציות המלאכותיות האחרות – הכוונה היא בעיקר למיטות שיזוף, שכוללות קרינה בריכוז גבוה שיכול גם להזיק. אגב, גם חשיפה לשמש במידה בה נקבל את השיזוף המקיף שלנו יכולה להיות מזיקה – וכך הופך השיזוף באמצעות התזה לאופציה האיכותית ביותר לקבלת המראה המבוקש, לקראת עונת הקיץ המתקרבת אלינו בצעדי ענק.

על מה עלינו להקפיד כשאנחנו פונים לשיזוף בהתזה?

שיזוף בהתזה חייב להיות שירות אסתטי מקצועי, שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בריאות ושל איכות. בתור התחלה, עלינו לוודא שמכון השיזוף וחומר השיזוף מחזיקים בכל האישורים הבריאותיים הרלוונטיים – משרד הבריאות צריך לאשר את חומר ההתזה. בנוסף, חשוב לוודא שאת השיזוף אנחנו עושים במכון מקצועי ומנוסה – ולא קורות לנו תאונות שיובילו למראה לא איכותי, כתוצאה משירות לא מקצועי.

צפו בסרטון וראו כיצד משתזפים במכוני שיזוף בהתזה!