Press "Enter" to skip to content

קופת חולים מאוחדת טלפון

קופת חולים מאוחדת עושה מזה עשרות שנים מאמצים לדאוג למבוטחים בצורה הטובה ביותר. רוב הדאגה היא כמובן לבריאות שלכם, אך מעבר לכך לעתים יש לדאוג לסידורים השונים בעניינכם כמו למשל לדאוג לכך שתקבלו תור לרופא ביום ובשעה שנוחים לכם, שתקבלו את הביטוח המתאים לכם ועוד. יצירת קשר טלפוני עם קופת חולים מאוחדת תיתן לכם מענה לא רק לבעיות הבריאותיות שלכם אלא הרבה מעבר לכך.

קופת חולים מאוחדת – טלפון לכל שאלה

לחברת קופת חולים מאוחדת טלפון אליו ניתן לפנות לכל שאלה שיש לכם אשר נוגעת לענייני בריאות, ביטוחים, תשלומים ועוד. בטלפון יוכלו לתת לכם מענה לנושאים רבים ולשאלות שונות, כאשר במקרה ולא יוכלו לתת לכם את המענה המתאים יסבירו לכם על כך וימליצו לכם לפנות עם השאלות למקום המתאים לכך. למשל, אם תרצו להתייעץ עם אחות מוסמכת על עניינים שהיא לא יכולה לתת לכם מענה, היא תוכל להמליץ לכם לאן לפנות ולא תשאיר אתכם עם שאלות סתם כך.

קופת חולים מאוחדת  – טלפון בכל שעה

בכל שעה שאתם צריכים את קופת חולים מאוחדת, היא נמצאת לרשותכם. כלומר, גם כאשר אין מענה של רופאים תוכלו ליצור קשר עם הקופה. בטלפון תוכלו ליצור קשר עם אחיות לאורך כל היום ואם ברצונכם לקבוע תור לרופא שלכם או לרופא מומחה, תוכלו לעשות זאת בשעות נוחות וכאשר המוקד סגור תוכלו לבצע את הפעולה באתר האינטרנט.

קופת חולים מאוחדת טלפון – בשפות שונות

בקופת החולים מאוחדת ישנם מבוטחים דוברי שפות שונות וכל אחד יכול לקבל שירות בשפה הנוחה לו. כבר מרגע התחלת השיחה תצטרכו לבחור את שפת המענה המועדפת עליכם ובהתאם לקבל את השירות כך שלכם יהיה הכי נוח.