Press "Enter" to skip to content

מוקד זימון תורים

קביעת תור יכולה להיות הליך מאוד לא נוח לכל לקוח של כל חברה או עסק. מדובר לעיתים קרובות על שעות של המתנה לנציג שירות, על המתנה שיהיה זמן פנוי ומתאים לקבוע אליו תור, על בעיות טכניות ושלל דברים שעלולים להסתבך ולסרבל את התהליך עוד יותר. לעיתים לעסקים גם אין בכלל מוקד זימון תורים, והלקוחות צריכים להגיע ולחכות פיזית בתור. לעיתים במקרים כאלה לאותם אנשים לא יהיה מענה באותו יום. זה מקרה קיצון של שירות לא טוב, אבל אנחנו שואפים להרבה יותר מזה. אנחנו שואפים לתת ללקוח את המקסימום. תאמינו או לא, במקרה הזה אם ניתן ללקוח את המקסימום, אנחנו ניתן מעצמנו מאמץ מינימלי. זאת על ידי הפעלת מוקד זימון תורים טכנולוגי ומשוכלל. יש לו יתרונות רבים, הן מבחינת הלקוחות של העסק והן מבחינת הבעלים שרוצים לתת שירות לקוחות טוב למען הצלחתו המרבית של העסק שלהם.

עצמאות ללקוח

שירות של מוקד זימון תורים מאפשר ללקוח מקסימום עצמאות. אין לו יותר צורך בנציגי שירות מטעם העסק שלך. הוא מתנהל בקלילות אל מול אתר האינטרנט של העסק שלך או מול האפליקציה לנייד. זה נוח מאוד ללקוח, וגם לבעל העסק. לא צריך יותר להעסיק עובדים בצורה ישירה למען קביעת התורים. זה מוריד הרבה מהלחץ ומהצורך בכוח אדם רב.

תזכורות SMS

מוקד זימון תורים יכול לתת למערכת זימון התורים שלך גם אפשרות לשלוח הודעת SMS ללקוח שלך, שתזכיר לו את הטור שקבע. יש לפונקציה זאת כמה יתרונות:

  • חוסך בכוח אדם שיוודא הגעת לקוחות
  • מקטין משמעותית את תופעת אי ההגעה לתורים
  • נותן תדמית חיובית של עסק משוכלל ומסודר בעיניי הלקוח שלך