Press "Enter" to skip to content

קול סנטר במוקד רפואי

למערכת קול סנטר יש ערך מוסף רב לחברה שלכם. בין אם יש לכם חברת שליחויות קטנה או עסק מזון מהיר ואתם לא יודעים כיצד לקבל הזמנות רבות, חברת קייטרינג או אולי מרפאת שיניים שפשוט לא מתרוממים למעלה, יכול להיות שדווקא מערכת קול סנטר תעזור לכם. כיצד היא יכולה לעזור לכם? זה הזמן להבין את כל הפרטים.

מערכת קול סנטר חיצונית לעסק

מערכת קול סנטר יכולה להיות נהדר לעסק אך למעשה רוב מערכות הקול סנטר בימינו הן דווקא מערכות חיצוניות שדואגות לכמה עסקים בו זמנית. מוקד טלפוני אנושי לעסקים הוא אחד הלהיטים הגדולים ביותר בימינו בגלל שהתוכנה הזו מאפשרת לשלוט בכמות שיחות גדולות גם כאשר מגיעות מכמה לקוחות שונים שלא קשורים לאותו העסק. הממשק של המערכת נוח מאוד ולמעשה מערכת זו יכולה גם לבצע הכל באופן אוטומטי כולל ניתוב שיחות, זיהוי שיחות, הקלטת שיחות וכולה.

הלקוח לא יודע שזה לא אתם שעונים

למרות שמדובר על אותה המערכת ועל אותו המוקדן הרי שכמה עסקים שונים יכולים להסתדר עם אותה מערכת. למשל, במוקד טלפוני בו יש מערכת קול סנטר, המערכת מחוברת למחשב. כאשר המערכת מתחברת למחשב ולענן אפשר להתקשר מכמה מספרים שונים ולהגיע אל אותו המוקדם כאשר הג'ינגל יהיה שונה וכך גם תמליל השיחה שייבחר יכול להיות שונה ולהתאים לכל עסק ועסק.

מערכת שעוזרת לנהל את הכל מהכול

מערכת קול סנטר למעשה עוזרת לנהל את הכול מהכול. המערכת יכולה להיות פשוטה מאוד לתפעול ולא צריך לעבור כל הכשרה טכנית או חפיפה עליה כדי להבין אותה, אולי מלבד הסברים קצרים שייקחו שעה בודדת בלבד. מערכת כזו יכולה להיות הדבר שיפתור בעיות רבות למוקד טלפוני ולכן היא פופולרית כל כך בימינו.