Press "Enter" to skip to content

סלון כלות – המדריך המלא למתחתנת

בחירה של סלון כלות מקצועי

בין כל ארגוני החתונה הרבים ישנה בחירה אחת החשובה לך מאוד, והיא ללא כל צל של ספק – בחירת שמלת כלה. חשוב מאד שהשמלה תהיה כזו שבאמת מתאימה לך בכל מובן שהוא, ושבאמת ובתמים תחושי בה נוחות ויופי לאורך כל האירוע המרגש. המקום בו תוכלי להתרשם ממבחר שמלות כלה הוא סלון כלות. השוק רווי בסלונים אשר יציעו לך מגוון רחב של דוגמאות ואיכויות שונות, הנה מספר טיפים על מנת שתוכלי לבחור סלון כלות המתאים לך ולאופייך:

  • מיקום: חשוב מאוד לבחור סלון כלות לא רחוק מידי ממיקום החתונה.
  • המלצות: אין כמו המלצות מחברות וממכרים על מנת להיות בטוחה כי הצוות בסלון יעשה עבודה טובה.
  • מבחר: מבחר רחב של שמלות יתן לך מגוון רחב יותר לבחור ממנו, ולא תאלצי להתפשר.
  • תוספות: סלונים רבים מציעים גם טיפולי ספא ויופי ביום החתונה, אם את אחת שאוהבת להתפנק תוכלי לבחור בסלון כזה.

הצוות בסלון כלות

פרמטר חשוב נוסף בבחירת סלון כלות הוא הצוות. יום החתונה הוא יום מיוחד בעבורך, ועליין להנות ממנו כמה שאפשר. ההנאה מתחילה כבר בארגונים ולכן עלייך לבחור צוות שיעניק לך יחס מושלם, הנאה ופינוק, ויתייחס אלייך כמלכה ליום אחד.

מה קורה בסלון כלות לפני החתונה?

אחרי שבחרת סלון כלות, איתו את מעוניינת לעבוד, יציע לך הצוות בסלון מגוון רחב של שמלות בקטלוג מהן תוכלי לבחור כמה שמלות למדידה. הצוות ייעץ לך אילו צבעים מתאימים לעורך, איזה גזרה כדאי לך לקחת על מנת שתבליט את החלקים היפים שבך, ואיך לקשט את השמלה. לאחר מכן הצוות יקח ממך מידות, ויורה לך לחזור כל כמה שבועות למדידה חדשה, כאשר חלק נוסף של השמלה מוכן.

מה קורה בסלון כלות ביום החתונה?

ביום החתונה תגיעי לסלון כלות על מנת להתלבש. הצוות ילביש אותך בשמלה, יוודא כי היא נוחה לך, ויעשה תיקונים אחרונים במידת הצורך. לבסוף, יגיע בחיר ליבך אל הסלון ויאסוף אותך משם לקול תרועות הצוות והמלווים.