Press "Enter" to skip to content

מענה טלפוני – גם לעסקים קטנים

מענה טלפוני

שירות הלקוחות הוא הדרך הטובה ביותר של חברות ועסקים להיות במגע עם הלקוחות של העסק. הוא מאפשר ללקוחות חדשים ליצור קשר עם החברה כדי להצטרף למעגל הלקוחות ולקבל את השירות או המוצר שמציעה החברה. הוא גם מאפשר ללקוחות שכבר מהווים חלק ממעגל הלקוחות של החברה ליצור קשר עם העסק, בדרך כלל כדי להתריע על בעיה או להתלונן, ולבקש פתרונות מצד החברה. הלקוחות הישראלים דורשים קודם לכל רמת שירות גבוהה מצד החברה או בית העסק. מענה טלפוני הוא הדרך הטובה ביותר לשרת את לקוחות החברה, הוא נוח, זמין לכולם וזול. אבל זה תלוי בחברה – עד כמה שירות הלקוחות יהיה טוב ויהיה נקודה טובה כשמשווקים את החברה.

היתרונות של מענה טלפוני

בראש ובראשונה, מענה טלפוני הוא השקעה מצוינת של ההון האישי, משום שהוא גורם לחברה להרוויח עוד – והרבה. זה קורה מכיוון שרוב החברות שלא נותנות ללקוחות שירות מענה טלפוני ברמה גבוהה מפספסים חלק מהלקוחות. חלק מהלקוחות עוזבים חברות שלא נותנות שירות לקוחות ברמה גבוהה ולא פותרות את הבעיות במוצר או השירות שמספקת החברה. יש למענה ברמה גבוהה עוד כמה יתרונות חשובים:

  • העסק הופך לזמין הרבה יותר ללקוחות חדשים וותיקים.
  • העסק חוסך בכוח אדם.
  • השירות נותן לחברה חזות מקצועית ומכובדת.
  • השירות מגדיל את נפח הפעילות של החברה.
  • השירות מאפשר לעובדי החברה להתעסק בעבודתם באופן יעיל ככל האפשר.

שירות לקוחות לאנשים העובדים בשטח

הרבה מבעלי העסקים לא מחזיקים במשרד כיום, או שהם לא נמצאים בו ברוב שעות העבודה. בשביל אנשים כאלה, היעזרות בשירות מענה טלפוני היא חשובה והכרחית כאשר העסק גדול. זה מכיוון שמי שעובד שלא במשרד לא זמין לשיחות מצד לקוחות בעצמו.