Press "Enter" to skip to content

טיפולי בית פיזיותרפיה

•    זקוק לטיפול פיזיותרפי?
•    סובל ממכאובים שונים המקשים עליך לצאת מהבית?
•    נמאס לך לעמוד בתור ולבזבז את הזמן היקר שלך?

טיפולי בית בתחום הפיזיותרפיה זה הפתרון הטוב ביותר עבורך. המטפלים שלנו עברו הכשרות מקצועיות רבות ומגיעים לביקורי בית באופן קבוע. השירות הזה חוסך לך זמן יקר – במקום לעמוד בתור במכון הפיזיותרפיה אתה מחכה בנוחות על הכורסא בבית שלך למטפל שמגיע אליך. כמו כן תוכל גם לקבל הטבות מקופות החולים השונות שיעזרו לך במימון השירות.

למה ניתן שירות פיזיותרפיה עד הבית?

אנשים רבים סובלים מכאבים פיזיים הנגרמים ממגוון סיבות כגון שחיקה של הגוף עקב יציבה לא נכונה, תאונות עבודה, תאונות דרכים, מחלות מסוגים שונים שמרתקות את האדם למיטה לזמן ארוך ובכך מנוונים את השימוש בשרירים, ועוד. שירות פיזיותרפיה עד הבית הומצא עבור אותם אנשים אשר סובלים ואו שאינם יכולים לצאת מהבית עקב מגבלה פיזית או עבור אנשים אשר עסוקים מאוד ולא רוצים לבזבז את הזמן היקר שלהם בעמידה בתורים בקופות החולים השונות ולהפסיד יום עבודה בגלל עיכובים שונים. ממליצים גם לך לבוא ולהתנסות בשירות הזה ולהנות מהתוצאות .

יתרונות השירות האישי

השירות הפיזיותרפי הניתן באופן אישי הוא בעל יתרונות רבים ומגוונים. להלן מספר נקודות משמעותיות אשר אספנו עבורך:

•    חיסכון בזמן יקר בלי צורך לעמוד בתורים ארוכים ומייגעים
•    נוחות מקסימלית עבור המטופל
•    יתרון מובהק עבור מי שמוגבל פיזית ואינו יכול לצאת מהבית
•    קשר אישי שנוצר ומחויבות למטפל

השירות הפיזיותרפי עד הבית הוא בהחלט שירות שיש לנסות אותו. אם לא תנסה איך תדע?

עבור מי נוצר השירות הזה?

טיפול פיזיותרפיה עד הבית נוצר כאמור עבור אנשים שאינם מסוגלים באופן פיזי לצאת מהבית עקב סיבות שונות. עבורם הטיפול הפיזיותרפי שמגיע אליהם הביתה הוא חבל הצלה ומסייע להם בחיזוק הגוף ומכין אותם ליציאה מחודשת מהבית. לאנשים אלו השירות הזו הוא מאוד משמעותי וחשוב ואף בגדר חובה על מנת לחזור ולהתנהל בצורה טובה מחוץ לבית. במקביל לכך השירות הזה יעיל גם לאנשים העובדים במשרה מלאה שכל דקה ביום שלהם שווה לכסף ואין להם זמן לבזבז והם סובלים מבעיות פיזיולוגיות אשר לא גורמות להן אומנם להשאר בבית אבל מציקות להן ביום יום ובמידה ולא יטפלו בהן הן יגדלו ויחריפו.

טיפול פיזיותרפיה ביתי – חיסכון בזמן יקר וגם בכסף

כיום תוכל למצוא שירות פיזיותרפיה עד הבית גם באופן פרטי וגם דרך קופות החולים השונות שהחלו לספק את השירות הזה. גם הן הגיעו למסקנה שטיפול כזה הוא יעיל מאוד וחוסך למטופלים הרבה מאוד זמן. לכן השירות שקופות החולים נותנות הוא עם הטבות וכדאי לך לברר אם גם אתה זכאי לקבל את אותן הטבות ולהשתמש בשירות פיזיותרפיה עד הבית.