Press "Enter" to skip to content

טיול בפירנאים – רכס הרי הפירנאים הוא אזור אטרקטיבי ביותר לתיירים

רכס הרי הפירנאים הוא רכס הרים ארוך במיוחד, שמבחינה מדינית מחולק בין שלוש מדינות שונות ומהווה למעשה את הגבול ביניהן – כאשר הגבול הארוך הוא בין ספרד וצרפת, וגם המדינה הזעירה אנדורה נמצאת בתוך רכס ההרים הזה עצמו. הפירנאים הם מיוחדים מכמה וכמה סיבות, והם בעיקר מגוונים ביותר – מזג האוויר בהם נעים במשך רוב השנה, אך יש בהם פסגות מושלגות לסקי. יש בהם קניונים מרהיבים וטבעיים מחד, ויערות עבותים מאידך. האוכלוסייה בהם היא כפרית ומסורתית יחסית, והפרנסה העיקרית שלה היא מתיירות – וכך גם אתם יכולים לפרנס את יושבי חבל הארץ הזה, ולסדר לעצמם טיול בפירנאים.
למידע נוסף על טיול בפירנאים לחץ כאן.

המסלולים השונים והאטרקציות השונות שירכיבו לכם טיול בפירנאים

ישנם הרבה מאוד מסלולים בהרי הפירנאים, והמסלולים האלה יכולים להיות מסלולים רגליים בדיוק כפי שהם יכולים להיות מסלולים המתאימים לנסיעה בג'יפים. כך, טיול בפירנאים יכול להיות טיול מגוון למדי, עם אטרקציות שמשתנות בהתאם לעונה – החל מסקי בחורף ועד ראפטינג באביב וטיולים רגליים בקיץ. טיולי ג'יפים הם כאמור אטרקציה פופולארית ביותר בחבל הארץ הזה, ואפשר גם לשכור רכב ולעשות טיול ג'יפים של כמה שבועות דרך כל רכס ההרים. מבחינה תיירותית, אופציות הלינה בפירנאים הן איכותיות ביותר ומבוססות על הכפרים באזור ועל אורחנים המיועדים לתיירים ומופעלים בהם.

טיול בפירנאים – טיול שמתכננים היטב מראש, וכך מבטיחים חוויה של פעם בחיים

החוויה של טיול בפירנאים היא אחת החוויות האותנטיות והטבעיות ביותר שניתן לחוות באירופה כולה – ומגיע לכם חופשה ברמה הזאת בפעם הבאה שבה תצאו לחופשה. השקיעו בכך היטב, והזמינו את כל מה שנחוץ לטיול מראש לאחר תכנון קפדני – ותוכלו ליהנות מחוויה של פעם בחיים.