Press "Enter" to skip to content

טיול בברצלונה למשפחות

כאשר אתם מחליטים שזה הזמן לצאת לטיול בחו"ל עם כל בני המשפחה שלכם, הרי שמן הסתם אתם תחפשו יעד מסוג כזה שמתאים לכל הנפשות הפועלות מגדול ועד קטן על מנת להבטיח את העניין כי כולם ייהנו בצורה טובה לאורך כל הטיול.

מאז המשחקים האולימפיים שהתקיימו ברצלונה בשנת 1992 קיבלה העיר את הכינוי "בירת הים התיכון" והיא מושכת אליה מליוני תיירים בכל שנה. ואכן, ברצלונה נחשבת לאחת הפנינות של הים התיכון מכל האספקטים. אם אתם מחפשים מקום לטיול ולנופש עם הילדים בקיץ הקרוב, ברצלונה תענה על כל הצפיות שלכם והרבה יותר.

ברצלונה – עיר הצבעים הניחוחות והטעמים

טיול בברצלונה מביא אתכם לאחת הערים העשירות בעולם בתחום בקולינריה. בברצלונה נמצאות כמה מן המסעדות הטובות בעולם ויש בה אין ספור מסעדות עממיות המגישות מאכלים מקומיים וממקומות שונים בעולם באיכות וטעם מדהימים. טיול בברצלונה עם הילדים מאפשר לכם לטעום את טעמי העיר ולקחת אותם לאטרקציות שלא יראו במקומות אחרים.

אטרקציות בברצלונה

בברצלונה יש שש אוניברסיטאות ואין ספור אטרקציות שונות. העיר היא מקום משכנה של קבוצת הכדורגל המפורסמת כיום באירופה וניתן לעשות סיור עם הילדים באיצטדיון ובמוזיאון הסמוך אליו. אטרקציה נוספת לילדים הוא גן החיות הגדול של העיר שבו מאות סוגים של חיות, פינת משחק וליטוף ושאר אטרקציות. בעיר פארק שעשועים גדול שצופה אל העיר שבו יכולים הילדים להשתעשע שעות רבות.

טיסות לברצלונה

כדי להגיע לברצלונה מהארץ יש טיסות סדירות יומיות של חברות כמו אל על, איבריה ואחרות וכן מספר רב של טיסות שכר בעונת התיירות. ניתן להזמין חבילות נופש רבות למשפחות בברצלונה וליהנות ממלונות באיכות גבוהה ומשירות מעולה. בסביבות ברצלונה תמצאו מקומות רבים לבקר בהם עם הילדים ובינהם מוזיאון דאלי המפורסם שממוקם כמה קילומטרים מחוץ לעיר.

הטיסה לברצלונה עורכת כארבע שעות בטיסה ישירה והנחיתה היא בשדה התעופה הבינלאומי של ברצלונה – אל פראט. מכיוון שברצלונה היא עיר ים תיכונית ומזג האוויר שלה דומה למזג האוויר אצלנו באיזור החוף מומלץ להגיע בתקופת האביב, הקיץ והסתיו.