Press "Enter" to skip to content

שתלים בשיניים

מזמן רפואת השיניים היא לא דבר של מה בכך. אנו רואים משנה לשנה שיש מגמה של התפתחויות מפתיעות ודרמטיות בתחום הדנטאלי והשיננית מתוך הצורך המתבקש של אנשים לחייך את החיוך של המיליון דולר, שיהיה היפה והלבן ביותר שיש. מתוך שכך הפכו שתלים בשיניים ללהיט בפי כל למרות התהליך המורכב של החדרת שתל בפה וכל רופא שיניים שעבר הכשרה רשאי להשתיל.

תהליך השתלת שיניים

למי שלא יודע עדיין, שתלים בשיניים עשויים מטיטניום והם דמויי בורג המוברגים לתוך עצם הלסת. לאחר ביצוע ההשתלה נותנים לגוף לקלוט את השתל כמו בכל השתלה אחרת שמתבצעת בגוף ומוחדר לתוכו גוף זר שצריך לעבור תהליך של קליטה. עצם תהליך ביצוע שתלים בשיניים מתחיל כשיש בעיה של חוסר שיניים בפה הנובע מסיבות רבות, אחת מהן היא עקירת שן קבועה לאחר שחלתה והיה צורך לעקור אותה כי לא הייתה דרך אחרת לרפוי. עם קליטת השתל בפה, באמצעות השתלת שיניים בהרדמה מלאה,  מלבישים עליו את השן החסרה שעשויה כמובן מחרסינה והתוצאה שן מושלמת.

אחריות

איכות השתלים חייבת להיות ברמה גבוהה מאד ועשויה מחומרים עמידים ואשר מותאמים להחדרה בגוף חי. שתלים בשיניים מחזיקים מעמד בפה לפחות עשרים שנה ואחוזי ההצלחה בקליטת שתלים בשיניים קרובים למאה אחוזים של הצלחה בניתוח שאיננו מסובך בכלל ותהליך שההחלמה ממנו ממש קל ופשוט.

איפה מייצרים שתלים?

שתלים דנטליים נמצאים איתנו כבר משנות הארבעים והגיעו מאירופה. קיימות מעל 3000 חברות המייצרות שתלים בעולם, רובן בינלאומיות, ההצלחה בייצור היא מסחררת. גם בארץ הקטנה שלנו יש כמה וכמה חברות שמייצרות שתלים ומייצאות אותם לרחבי העולם. כל החברות בעלות תקן ישראלי שהוא בעל חשיבות רבה מאד המרמזת על רמת השתל ועל איכותו הבלתי ניתנים לערעור.