Press "Enter" to skip to content

שירות מענה אנושי

לא פעם כשאתם מבקשים ליצור קשר עם חברה שמספקת שירותי מענה אנושי וטלפוני אתם תוהים האם ההצעה שקיבלתם היא אכן הצעה הגיונית? האם היא לא גבוהה מידי? ואיך יודעים שמקבלים מענה הולם תמורת המחיר? הנה כמה נקודות שיכולות לעזור לכם לקבוע האם המחיר עבור שירות מענה אנושי הגיוני:

 כך קובעים את המחיר

קודם כל, הקביעה של המחיר עבור שירות מענה אנושי מושפעת מאד מהגודל של העסק שלכם. כבר מעכשיו צריך להבין – ככל שהעסק שלכם גדול יותר ומורכב יותר, כך ככל הנראה שירות המענה האנושי יעלה לכם יותר. הסיבה לכך היא שעסק גדול זקוק למענה טלפוני מורכב יותר. למשל, אתם תרצו גם ניתוב לפי שלוחות מסוימות לעסק שלכם, תרצו לקבל דו"חות מדויקים בזמן אמת, תרצו הזנה למערכות לניהול תקלות חכמות כמו מערכות CRM, ויש אף אפשרות שתזדקקו ליותר מוקדנים. כל הדברים הללו, יובילו לכך שהעלות של שירות המענה האנושי תהיה גבוהה יותר, אבל כמובן גם משתלמת עדיין בהתאם, ובסופו של יום פערי המחירים לא יהיו גבוהים מידי.

 ומה עם הניסיון?

נקודה שניה שמשפיעה על הנושא של המחיר של שירות מענה אנושי נוגעת כמובן לניסיון של החברה אשר מספקת לכם את השירות. אם זו חברה חדשה בתחום, שאין לה ממש ניסיון והמלצות אפשר שהיא תציע לכם הצעות מחיר נמוכות מאד, אבל אז גם כדאי לוודא שהמענה שהיא נותנת הוא באמת מקצועי. לעומת זאת, חברות ותיקות יותר ומוכרות, שמעסיקות מוקדנים מומחים, יכולות גם לגבות מכם מחירים גבוהים יותר בהתאם לטיב השירות. כך או כך, כדאי לפנות לכמה חברות שונות, כדי לקבל כמה שיותר הצעות מחיר.