Press "Enter" to skip to content

בחירת רופא שיניים לילדים

כאשר יש מודעות כה רחבה עבור הנושא של שיניים בריאות לילדים הרי שאין כל צל של ספק כי רבים מן ההורים משקיעים לא מעט מאמצים על מנת למצוא לילדים רופא שיניים מתאים מקצועי ומיומן ביותר. האמת היא כי על מנת ליצר אצל הילד זיכרון טיפול נעים אצל רופא שיניים לילדים, על מנת להבטיח כי לא תגרם לילד טראומה אשר תישאר לכל החיים ועל מנת לגרום לילדים לאהוב ללכת לטיפולי השיניים, חשוב מאוד לבחור את מרפאת השיניים אשר מתמחה בטיפולי שיניים לילדים. רופא שיניים לילדים צריך להיות לא רק בעל גישה ייחודית המתאימה לטיפול בילדים, אלא שעליו גם לעבוד עם המכשור המיוחד לילדים ולהציע סביבה נעימה ומערכת גז צחוק עם אפשרות בקרה בצורה האמינה והאיכותית ביותר שיש.

חשיבותה של הסביבה הידידותית עבור הילד

ביקור אצל רופא שיניים לילדים עלול ליצור את הרושם הראשוני אשר יהיה מאוד קשה לשנות אותו אחר כך. ילדים אשר זכו לחוויה לא מוצלחת עלולים לפתח תסכול ולא להסכים ללכת לרופאים. זה בתורו עלול לגרום להזנחה לא רצויה של השיניים ולבעיות מורכבות ויקרות הרבה יותר בחיים הבוגרים. על מנת למנוע את כל זה מהילד, כבר מהבדיקה הראשונה אצל רופא שיניים לילדים, יש לבחור במרפאה מיוחדת שמעניקה טיפולי שיניים לילדים בלבד.

משחקייה, מסכים וצעצועים

לא כל רופא שיניים לילדים מקבל את המטופלים שלו בסביבה שבאמת תהיה ידידותית לילד. הסביבה הזאת צריכה להיות מותאמת במיוחד לילדים באמצעות העיצוב של החלל בקונספט של משחק. על המרפאה להציע לילדים משחקים ומסכי פלזמה לצפייה בסרטי מצוירים אהובים. על המסכה של הרופא להיות עליזה ולא מאיימת ועל כיסא הטיפולים להיות מותאם לגודלו של הילד.

במה נבדל רופא שיניים לילדים מרופא שיניים רגיל

רופאי שיניים המטפלים בילדים צריכים לעבוד עם מכשור מיוחד כמו משקפיים אופטיות כירורגיות מגדילות עם תאורת לד, עם מצלמת רנטגן דיגיטאלית שמקטינה את אחוז הקרינה בעת ביצוע הצילום בכ-70 אחוז ועם מערכת גז צחוק משוכללת שמאפשרת את הבקרה האיכותית ביותר.