Press "Enter" to skip to content

סוגים שונים של מעלון

מעלון יכול להיות אחד הפתרונות הטובים ביותר לנכים ובעלי מוגבלויות. עם זאת, הוא יכול לשמש גם את בני הגיל השלישי שנמצאים בבית ולא יכולים לעלות בכוחות עצמם, או שזו פעולה מסוכנת מידי עבורם. זה הזמן להבין אלו סוגי מעלונים קיימים כי מהם תוכלו לבחור את זה שהכי מתאים עבורכם.

מעלון אנכי ממש כמו מעלית

מעלון אנכי הוא למעשה מעלית קטנה. יכול להיות שהוא לא יהיה דומה לה בשלב הבנייה כי הבנייה שלהם שונה לחלוטין, אך לאחר שהמעלון יהיה מוכן יהיה אפשר להבין מדוע הדמיון כה גדול. מעלון אנכי הוא למעשה רמפה קטנה שבדרך כלל עולה קומה אחת בלבד, אך יש מעלונים שיכולים לעלות אפילו מספר קומות. מעלון אנכי נוח לשימוש, ניתן להשתמש בו לגמרי לבד והוא יכול לשאת בדרך כלל 2-3 אנשים כל היותר. יש גם מעלונים שיכולים להעלות אדם אחד.

מעלון מדרגות לשימוש מהיר

מעלון מדרגות יכול להיות פתרון נהדר בעיקר בגלל שהוא מהיר. נכון שהמעלית יכולה להיות מהירה אפילו יותר אך מעלון מדרגות יכול להיות מהיר באותה מידה. אם ניקח בחשבון את זמן ההתקנה של מעלון מדרגות נבין שמדובר בפתרון שלא רק זול אלא קל מאוד ליישון. מעלון מדרגות יכול להיות נפלא לדירות ולבנייני מגורים, הוא יכול להיות טוב גם לעסקים ואפשר לראות אותו במידה מועטה יותר גם במוסדות.

אל תשכחו גם מעלון לרכב

אם אתם רוצים שהחיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים אתם חייבים להתקין גם מעלון לרכב. מעלון לרכב יכול להיות מועיל מאוד לכל נכה או בעל מוגבלות שמתנייד בכיסא גלגלים. מעלון לרכב מאפשר לנכה להיכנס לרכב בקלות ובאופן עצמאי לחלוטין הרי בלי יכולת זו יהיה קשה מאוד להסתדר ולחיות חיים תקינים באיכות חיים בסיסית.