Press "Enter" to skip to content

מי עדן שירות לקוחות

מה תפקידו של שירות הלקוחות של מי עדן?

מחלקת שירות הלקוחות של מי עדן אחראית על שורה ארוכה של נושאים. המחלקה מנוהלת על ידי אנשי מקצוע ומושקעים בה משאבים רבים. כל אחד מעובדי המחלקה עובר תהליך הכשרה מקצועי, יסודי וארוך. באמצעות תהליך מן הסוג הזה ניתן להעלות את רמת השירות הניתנת ללקוחות ולמנוע עוגמת נפש. במחלקת שירות הלקוחות של מי עדן עוסקים בראש ובראשונה בטיפול בתלונות. כל לקוח שרוצה להתלונן מגיע למחלקת שירות הלקוחות ולאחר מכן מפרסם את פנייתו. הפנייה מועברת למחלקה הרלוונטית והלקוח נשאר מעודכן לאורך התהליך.

עוד תפקיד של מחלקת שירות הלקוחות של מי עדן הוא להציע שירותי הזמנת כדי מים, לבצע הזמנת מוצרים מיוחדים או לתרום במהלך בירורי חשבון, תמיכה טכנית, עדכון פרטי מנוי ומשלוח טפסים. רוב הלקוחות פונים אל מי עדן כדי להוריד טפסי ניהול ספרים, ניכוי מס והוראת קבע. טפסים אלו זמינים גם באתר האינטרנט של מי עדן, אך בשירות טלפוני אפשר לברר גם כיצד ממלאים אותם בצורה נכונה ועל הצד הטוב ביותר.

למידע נוסף לחץ כאן – מי עדן שירות לקוחות

החלפת מסלולי שירות

תפקיד לא פחות משמעותי של מחלקת שירות הלקוחות של מי עדן הוא לתרום בהחלפת מסלולים. נציגי השירות מכירים את ההבדלים בין מסלולי מי עדן וממליצים ללקוח על הצעת מחיר התפורה למידותיו. אפשר לדוגמא לבחור במסלול מים מינרליים עם מגוון פתרונות ומשלוח כדים עד הבית, או להעדיף מסלול מים מסוננים עם ברים חכמים וקומפקטיים. הלקוח פונה למחלקת שירות הלקוחות של מי עדן ונציגי החברה אחראיים על טיפול בו.

מוקד שירות הלקוחות של חברת מי עדן זמין בטלפון, ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט. הדרך המומלצת לפנות למוקד היא באמצעות הטלפון ורק לאחר שמכינים מראש את הפרטים האישיים והרלוונטיים.