Press "Enter" to skip to content

מדוע עדשות מולטיפוקל מומלצות כל כך?

אפילו אם כשהייתם ילדים ראיתם בצורה מושלמת, אתם צריכים להכין את עצמכם לכך שעם הגיל הראיה יורדת. לא תמיד אפשר לצפות את זה ולא תמיד קל להתמודד עם המצב הזה, אך אלה הן העובדות בשטח, כי רוב האנשים המבוגרים צריכים להרכיב משקפיים בשלב כזה או אחר של חייהם. נשאלת השאלה האם אתם רוצים משקפיים עם עדשות מולטיפוקל או שאתם מעדיפים משקפיים עם עדשות רגילות, ואין ספק שאחרי שתכירו את האופציות תבחרו גם אתם במשקפיים עם עדשות מולטיפוקל.

מדוע מולטיפוקל מקל על החיים

למעשה עדשות מולטיפוקל אלה הן עדשות שמחולקות לאזורי ראיה שונים, מה שאומר שכאשר אתם קוראים יהיה עליכם להביט לאזור מסוים של המשקפיים ואילו בזמן התבוננות לרחוק מוקד הראיה יהיה שונה. לא קל להתרגל לשימוש במשקפיים עם עדשות מולטיפוקל, אך כך מי שהתרגל לכך כבר לא יכול לחשוב על שום אופציה אחרת, כך שכדאי לקחת את זה בחשבון.

האם אפשר לקנות משקפיים מולטיפוקל נגד שמש?

בהחלט כן, וגם כדאי לעשות זאת. אם אתם רוצים משקפי ראיה שיהיו גם משקפי שמש, עדשות מולטיפוקל לשמש זו הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לבצע. בצורה כזאת במקום להסתובב עם שלושה זוגות שונים של משקפיים תוכלו למעשה לצאת מהבית רק עם זוג משקפיים אחד, ואין ספק שזה הופך את כל החיים להרבה יותר נוחים.

כמה עולים משקפיים כאלה?

משקפיים עם עדשות מולטיפוקל הם בדרך כלל יותר יקרים ממשקפיים עם עדשות רגילות, ואכן יש לכך סיבה טובה, שכן העדשות כאן מאוד מיוחדות. עם זאת, המחיר לא תמיד צריך להיות מופקע, ולפעמים כל מה שיש לעשות זה רק להשוות מחירים בין סוגים שונים של חנויות וכך תוכלו לדעת איפה כדאי לקנות את המשקפיים החדשים שלכם.