Press "Enter" to skip to content

למי טיולי ג'יפים בחו"ל יכולים להתאים?

אין כל צל של ספק כי הקונספט של טיולי ג'יפים בחו"ל מושך לא מעט מהישראלים. הישראלים מצד אחד ידועים כאנשים אשר אוהבים את הטיול המאורגן, ומן הצד השני, מעוניינים כיום יותר ויותר בחוויה של טיול פרטי, ללא אנשים נוספים. על כן, נראה כי כיום היציאה אל טיולי ג'יפים בחו"ל מושכת מן הסתם כמות גבוהה יותר של ישראלים. היתרון הוא בכך שלא צריך להתארגן בקבוצה גדולה כדי לצאת לטיול במחיר סביר, ועל פי רוב בכמות של שישה אנשים – כבר אפשר לארגן טיול מוצלח ביותר במחיר נוח לכל כיס.

מה זה דורש מכם הלכה למעשה?

על מנת לצאת אל טיולי ג'יפים בחו"ל, עליכם להיות קודם כל בעלי רישיון נהיגה מתאים. על פי רוב, אם יש לכם רישיון נהיגה רגיל לרכב פרטי בישראל  הדבר תקף אוטומטית באירופה, אם כי כאשר מדובר על טיולי ג'יפים במדינות אחרות, יש לוודא כי אינכם צריכים להוציא רישיון מיוחד אשר יהיה תקף באותן מדינות. מעבר לכך, כאשר אתם רוכשים את החבילה, שימו לב כמובן כי היא כוללת בתוכה את כיסויי הביטוח הנדרשים, כולל כיסוי מיוחד לטיולי שטח.

כמה זמן נמשכים הטיולים הללו?

משך הזמן של טיולי ג'יפים בחו"ל יכולים בהחלט להשתנות, לפי הצורך שלכם והדרישה שלכם. יש טיולי ג'יפים שיכולים להימשך רק יום אחד – כמו למשל טיולים באזור של צפון תאילנד. מנגד, יש טיולי ג'יפים שיכולים להימשך שבוע ואף יותר, במדינות עם שטחי טבע עצומים כמו למשל ספרד. אפשר שהטיול כולו יהיה במוקד של סיור הג'יפים, ואפשר שזה יהיה רק חלק קטן מהטיול שלכם.

פתרון מעולה לכל אחד

חשוב לציין, שהיום יש הרכבים שונים של ישראלים, אשר בוחרים לצאת אל טיולי ג'יפים בחו"ל. הפרופיל הממוצע של מטייל הג'יפים, הוא של אדם בוגר בגיל 45-50 שטס עם בן או בת הזוג שלו. עם זאת, כיום יש גם משפחות אשר בוחרות לצאת לטיול הג'יפים ביחד עם הילדים, ויש טיולים אשר מותאמים לכך.