Press "Enter" to skip to content

טיול לדרום אמריקה

 

ההכנות לפני טיול לדרום אמריקה

אם אתם מתלבטים לגבי היעד הקרוב אליו תרצו לצאת לחופשה הבאה שלכם בחו"ל, יש לנו עבורכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה, אם רק תדעו מה מצפה לכם ביעד האטרקטיבי הזה – טיול לדרום אמריקה! יחד עם זאת, מכיוון שבדרום אמריקה יש מדינות יותר מפותחות ויש כאלה שפחות, במידה ומסלול הטיול עובר באזורים פחות מפותחים, מומלץ לעשות חיסונים ולרכוש ציוד מטיילים. טיול לדרום אמריקה עם חברת תיירות שמתאמת טיולים מאורגנים לא יצריך הכנות מיוחדות, מכיוון שהחברה דואגת לכל הדרוש ליוצאים אל טיול לדרום אמריקה. אם אתם נוסעים בתור תרמילאים והכוונה שלכם להגיע לאזורי הג'ונגלים של ברזיל, או לקרחונים של צ'ילה או אולי דווקא למפלים של ארגנטינה, הרי שעליכם להצטייד ולהתכונן בהתאם.

 

חיסונים לפני טיול לדרום אמריקה

לא בכל המדינות של דרום אמריקה קיימות מחלות שמצריכות ביצוע חיסונים לפני יציאה אל טיול לדרום אמריקה, אך יש אזורים מסוכנים שאנחנו לא חסינים בהם. רשימת המדינות והחיסונים שיש לעשות לפני שמגיעים אליהן מתפרסמות בדרך כלל באתרים של קופות  החולים או במרכזים למטיילים. חשוב לזכור, כי ביצוע חיסונים לפני טיול לדרום אמריקה יש להתחיל כחודשיים לפני הטיול, מכיוון שישנם חיסונים שיש לעשות בהפרשי זמן שונים זה מזה.

 

בדיקת מזג האוויר ושערי החלפת כסף

בדיקת מזג האוויר ועונות תיירות מומלצות יבטיחו כי במהלך טיול לדרום אמריקה תיהנו ממזג האוויר האופטימאלי לטיול. בנוסף, מידע אודות האקלים יקל על תהליך התארגנות לטיול ויבטיח כי תצאו מוכנים ומאובזרים בהתאם בביגוד מתאים. בדיקת שערי חליפין של הכסף המקומי ורכישת המחאות נוסעים הן שתי פעולות חשובות לפני טיול לדרום אמריקה שיבטיחו שלא יעבדו עליכם וכי הכסף שלכם לא ייגנב.

 

לימוד שפה ומציאת שותפים לטיול

לימודי ספרדית לפני טיול לדרום אמריקה הכרחיים, במיוחד אם מדובר על טיול ארוך. מומלץ מאוד גם למצוא שותפים לטיול או לפחות לחלק הראשון שלו על מנת להבטיח נחיתה רכה. חיפוש שותפים לטיול נעשה בפורומים ומדורים מיוחדים המיועדים לשם כך.