Press "Enter" to skip to content

חדר שינה מעוצב – חלק אינטגרלי מהבית

חדר שינה הוא לא ישות בפני עצמו, מדובר בחלק מהבית מה שרבים ממהרים לשכוח. מדובר על הפינה השלווה והשקטה שלנו ולפעמים והכי חשוב שיהיה לנו נוח ונעים להיכנס בסוף יום עבודה מתיש אל היכל המבטחים הזה, אך הוא עדיין חלק משאר החדרים בבית ולכן חשוב להתאים אותו לעיצוב הקיים. גם אם אנו מעצבים דירה חדשה, חשוב להתחשב בעיצוב הכולל ולחזור על אותם מוטיבים לאורך כל הדרך. העיצוב חייב להתאים מבחינת צבעים וסגנון פריטים, אפילו אם לכל חדר יש סטייל מעט שונה בגלל העדפה אישית של כל אחד.

פתרונות יצירתיים לפריטים בעיתיים

אחת מהעצות החשובות ביותר בבחירת חדר שינה מעוצב היא העלמה והסתרה של פריטים גדולים. טלוויזיית פלזמה, ארון בגדים או מיטה הם פריטים גדולים מאוד שיכולים לפגוע בעיצוב ומספיקה טעות באחד מהפריטים כדי שנתחרט על זה במשך שנים. מה אפשר לעשות? ראשית, חדר שינה מעוצב חייב להתחיל בעיצוב המיטה. המיטה צריכה להתאים לגודל החדר גם אם זה אומר שלא תקבלו מיטה ענקית כמו שתמיד רציתם. לא מדובר רק על המזרון אלא על בסיס המיטה שצריך להשתלב בצבעו ועיצובו לצבע הקירות ושאר הפריטים. לגבי ארון הבגדים, כדאי למקם ארון הזזה שיהיה יעיל בניצול השטח שיכלול גם מראות כך שלא תצטרכו לתלות אחת ולבזבז שטח על הקיר. לגבי הטלוויזיה, אמנם טלוויזיה תלויה זו אופנה החדשנית אך לפעמים עדיף להניח אותה על שידה כדי להשלים את העיצוב הכולל.

תפעלו לפי תקציב

חדר שינה מעוצב יכול לעלות לא מעט כסף. לכן, מומלץ לפעול לפי תקציב קבוע מראש ובמקסימום להתגמש איתו מעט. חשוב לתכנן את הכול מראש כדי להימנע מהפתעות וגם עם תקציב יחסית קטן תוכלו לעצבת חדר שינה מעוצב שיגרום לכם לישון עם חיוך בכל פעם מחדש.