Press "Enter" to skip to content

השתלת שיניים בהרדמה מלאה

השתלת שיניים בהרדמה מלאה מיועדות לאנשים אשר לא יכולים לעבור את ההשתלה בשום דרך אחרת. באופן כללי, השתלות השיניים מתבצעות תוך שימוש בהרדמה מקומית. המטופל לא חש כאב במהלך ההשתלה והוא יכול להגיב מעט לרופא השיניים במידה והוא רוצה בכך. כמובן, הטיפול מתבצע בפיו של המטופל ולכן לא נהוג לדבר במהלכו. הטיפול מתבצע לרוב בהרדמה מקומית וזמן קצר לאחר סיום הטיפול המטופל יכול לחזור לשגרת חייו. עם זאת, ישנם אנשים אשר זקוקים לביצוע השתלת שיניים בהרדמה מלאה מסיבות שונות.

פחד מרופאי שיניים

פחד מרופאי שיניים יכול להוביל לפגיעה אמיתית במטופל. אם המטופל חווה בעבר חווית טיפול קשה, רופא שלא היה קשוב לו או טראומה של כאב בשל החדרה לא נכונה של חומרי הרדמה, יהיה צורך לבצע השתלת שיניים בהרדמה מלאה.

שיתוף הרופא המטפל

אחת הבעיות של מטופלים שיש להם פחד אמיתי מרופא השיניים היא הקושי לשתף פעולה בעת הטיפול. לכן, אם קבעתם לבצע טיפול תחת הרשמה מלאה, חשוב שתשתפו את הרופא במצבכם הרפואי ותספרו לו על כל פרוצדורה או תרופה שאתם נוטלים.

כדאי לדעת

חשוב לדעת כי רופא השיניים אשר מבצע השתלת שיניים בהרדמה מלאה רשאי לבצע הרדמה מלאה. לפעמים למרפאה יצטרף רופא מרדים כיוון שלא מדובר על פרוצדורה רגילה. חשוב שבמרפאה יהיה ציוד מתאים גם לצורך הרדמת המטופל, אך גם ציוד חירום לעת הצורך. כמובן, כל אלה הם דברים שלרוב אין צורך להשתמש בהם, אך יש לשים לב כי המרפאה מאובזרת ברמה הגבוהה ביותר כך שהמטופל יהיה בטוח ואין זה משנה איזה טיפול הוא עובר. לפני שאתם עוברים השתלת שיניים בהרדמה מלאה תוכלו לברר על ההתמחות של הרופא ועל הציוד שבמרפאה.