Press "Enter" to skip to content

דרכים להתגבר על אין אונות

דרכים להתגבר על אין אונות

ישנן דרכים רבות כיום שעוזרות להתגבר ולעיתים אף פותרות לגמרי בעיות בתפקוד המיני כגון שפיכה מהירה, חוסר יכולת להגיע לזקפה, חרדת ביצוע ועוד. לכל אדם מתאימה דרך שונה ולכן אין תשובה אחת מוחלטת וטובה לבעיה זו. בעידן המודרני קיימים תכשירי אינסטנט כגון כדורים לבליעה, כדורי מציצה וג'לים בטעמים לבליעה אשר פותרים את הבעיה בתוך כמה שעות או אפילו דקות מהשימוש בתכשיר. דרכים אלו אכן טובות ועובדות כפתרון לטווח הקצר. אך אם אתה רוצה להיפטר מבעיית האין אונות לתמיד,או לפחות לתקופת זמן ארוכה, עליך לבחור בדרכים ארוכות טווח כגון טיפול פסיכולוגי, שינוי באורח החיים, שינוי בתזונה, שימוש בצמחי מרפא ושלל אלטרנטיבות נוספות.

הגורמים השכיחים ביותר לבעיות בתפקוד המיני

ישנם הרבה גורמים אשר יכולים להיות שורש הבעיה שגורמת לאין אונות. להלן מספר נקודות שאספנו שאולי יכולות לדבר אליך ועליך:

  • לחץ בעבודה, לחץ כלכלי, לחץ בבית
  • בריאות לא טובה
  • שימוש קבוע בסמים
  • חשיפה מתמדת לקרינה
  • שימוש באלכוהול כדרך קבע
  • מחלות כרוניות
  • זקנה

אם אתה מוצא את עצמך מזדהה עם אחת מהבעיות האלו תדע כי יש פתרון ואינך צריך להמשיך ולהתמודד עם תפקוד מיני לקוי. שאל את עצמך בכנות מה יכול לעזור לך ותתחיל לטפל בעצמך ויפה שעה אחת קודם.

אילו דרכים טובות ביותר להתמודד עם הבעיה?

כמו שכבר נכתב, אין דרך אחת נכונה ומוחלטת לטיפול בבעיית אין אונות אצל גברים. תוכל לפנות לרופא המטפל שלך ולהתייעץ איתו בעניין. אם אתה חש בושה וחפץ בדיסקרטיות מלאה קיימים כיום פורומים רבים באינטרנט בהם אינך חייב להזדהות בשמך המלא אך כן תוכל להתייעץ עם מומחים וכמו כן עם גברים נוספים שחוו בעיה דומה לשלך. קבוצת השווים במקרה הזה עוזרת מאוד להתמודדות עם בעיה זו ומרגיעה מעט את הנפש.

אם בכל זאת אתה רואה בתכשירים שונים כפתרון לבעיה, כדאי שתכיר את הג'ל להעלאת החשק המיני קמגרה. זהו מוצר יחסית טוב תכשירים לאין האונות הקיימים. אפשר להזמין אותו בדיסקרטיות מלאה, וזה משמעותי מאד. בלי שאף אחד יודע על כך. רק אתה והספק שלך.

אל תחוש בושה – אתה לא לבד

רבים הגברים כיום שסובלים מבעיות כאלה ואחרות בחדר המיטות. הנושא הזה נחשב נושא מביך שלא מדברים עליו לכן כל אדם שמתמודד עם בעיות מסוג זה מרגיש לבד. תחושת הבושה הקשה שמציפה את הגבר המצוי וגורמת לו לחוסר ביטחון עצמי גדול מאוד, פוגעת לו גם בתפקוד היום יומי. אם אתה נמנה עם אותה קבוצת גברים קודם כל תדע שאתה באמת לא לבד וקיימים רבים כמוך שסובלים מבעיה זהה לחלוטין או בעיות מעט שונות. לעיתים הידיעה שאדם לא לבד בצרתו גורמת לו להרגיש נורמלי יותר ולהרגיש טוב יותר עם עצמו.

אל תהיה נואש ותתחיל לטפל בבעיה בהקדם

חבל לסחוב תחושות קשות על פשע שלא ביצעת. הרי אתה לא פגעת באיש ועם זאת אתה מסתובב עם תחושה קשה של בושה וחסר נוחות עם עצמך, על לא עוול בכפך. תשים סוף לתחושות הרעות ותתחיל לטפל בבעיה עוד היום. בין אם תחליט על טיפול קצר טווח ומיידי כגון נטילת תכשיר הפועל באופן מהיר ובין אן תחליט לשנות את אורח החיים שלך – העיקר שתתחיל לטפל בעצמך ותחזיר לעצמך את הביטחון האובד.