Press "Enter" to skip to content

גלאי CO – לשמירה על בריאותינו

גלאי CO הוא גלאי שנמצא בעיקר במקומות סגורים או במקומות בהם זרימת האוויר מוגבלת. הגלאי מנתר את הגז CO ומתריע כשהוא עולה והוא סכנה לאנשים בסביבה. הגלאי יכול לעבוד בסנכרון עם מערכות האוורור וליצור סביבה בריאה תוך חיסכון מקסימלי במשאבי הפעלת מערכת האוורור או הדחיסה.

חיסכון אנרגטי

באמצעות התקנה של גלאי CO אפשר להשיג חיסכון אנרגטי. כל מקום סגור צריך שיהיה בו אוורור וכל מקום שיכולה להיות בו פליטה של גזים יכול להיות מסוכן. גלאי CO הוא גלאי שיכול לבוא בסנכרון מלא עם מערכות האוורור השונות במקום. הגלאי יכול להפעיל את המערכות כשיש צורך בכך ובמקום שאלו יפעלו כל יום, כל היום, הן פועלות לפי דרישה ולפי פיקוד של הגלאי עצמו. לצורך כך הגלאי יכול להיות מחובר למערכות בצורה קווית או אל חוטית.

שמירה על הבריאות

גלאי CO יכול להגן על כל מי שנמצא בסביבה כיוון שהוא מאתר את הגז וכשזה נמצא בעליה הגלאי מפקד על מערכות האוורור השונות להתחיל לפעול. כיוון שהפעלה של המערכות סתם כך ושלא לצורך יכולה להיות יקרה מאד עושים היום שימוש בגלאי אשר מפעיל אותן בעת הצורך. ההפעלה של מערכות האוורור או של מערכות הדחיסה מגינה על האנשים בסביבה ויוצרת מקום בריא יותר.

חברה המתמחה בתחום

חברה אשר מתמחה בתחום מערכות אוורור ומערכות דחיסה ומכירה את הגלאים הקיימים בשוק היא חברה שיכולה להתאים להתקנת גלאי CO. החברה יכולה לבצע תכנון של המערכות, להתקין אותן ולבצע פיקוח על העבודה שלהן. התפקיד של החברה המתמחה בתחום הוא ליצור סביבה בטוחה לאנשים תוך חיסכון מקסימלי במשאבים של הפעלת מערכות האוורור. ברגע שהגלאי מבצע הפעלה אוטומטית של האוורור במקום אפשר להיות רגועים שהסביבה בטוחה.