Press "Enter" to skip to content

ביטוח לאומי שירות לקוחות

כל אחד יכול להזדקק בחייו לשירות של המוסד לביטוח הלאומי. הביטוח הלאומי מטפל בפניות רבות בנושאים מגוונים מאד כמו למשל פניות לקבלת דמי אבטלה, פניות של נכים ונכות לקבלת קצבאות וזכאויות בתחומם או קבלת מענק לידה לאחר לידה משמחת. כל אחד יכול להזדקק לפחות פעם בחיים לביטוח הלאומי, אך לא כל אחד יודע כיצד לקבל את הזכויות שמגיעות לו ולא כל אחד יודע מה עליו לעשות כדי לקבל אותן. כיוון שכך וכיוון שישנן פניות רבות למוסד מדי יום, ישנו שירות לקוחות שתפקידו לסייע לכל מי שרוצה בכך בתשובות טלפוניות לכל פניה.

ביטוח לאומי שירות לקוחות טלפוני בכל שאלה

שירות הלקוחות של ביטוח לאומי יכול לתת מענה טלפוני לכל אחד שחפץ בכך בלי שהוא יצטרך לצאת מהבית. עבור חלק מהאנשים השירות הטלפוני פשוט ונוח ועבור אחרים הוא מציל ממש. כל מי שצריך עזרה מהביטוח הלאומי רוצה לצאת מהבית כשהוא יודע לאן הוא הולך וכשהוא יודע באלו שעות הביטוח הלאומי פתוח וזמין לקבל אותו.

למידע נוסף לחץ כאן – ביטוח לאומי שירות לקוחות

הבנה בטפסים באמצעות שירות הלקוחות של ביטוח לאומי

כל מי שצריך למלא את הטפסים השונים של הביטוח הלאומי יכול למצוא את עצמו מתבלבל. לכן, כל אחד יכול לפנות אל שירות הלקוחות של המוסד כדי לקבל עזרה, להבין אלו טפסים עליו למלא ולקבל תשובה להיכן עליו להעביר את אותם טפסים.

עזרה מכל טלפון ולא רק בעברית

שירות הלקוחות של הביטוח הלאומי מאפשר לכל אחד לקבל שירות ואין זה משנה איפה הוא נמצא. למעשה, שירות הלקוחות מאפשר למתעניינים לקבל שירות בשפה שנוחה להם בלי להרגיש שישנה אי הבנה במה שהם שואלים או בתשובות שהם מקבלים.