Press "Enter" to skip to content

בוץ ים המלח

כל מה שרציתם לדעת על בוץ ים המלח

כל אחד מאיתנו מכיר את התמונות של אנשים אשר מכוסים בבוץ מים המלח שלנו. אין כל צל של ספק כי רוב רובם של התנסו לפחות פעם אחת במריחה של בוץ ים המלח. אבל האם טרחתם פעם לבדוק ממה הבוץ הזה עשוי בכלל? האם אתם יודעים כיצד הוא תורם לעור הגוף ולעור הפנים שלכם בסופו של התהליך הזה? נוסף על כך – האם אתם מכירים טיפולים אשר יהפכו את הבוץ לאפקטיבי עוד יותר? אם אתם מחפשים תשובות – קראו את הטקסט הבא על בוץ ים המלח, ואולי תוכלו ליהנות מעור מטופח ובריא במיוחד.


ממה הבוץ בעצם מורכב?

בוץ ים המלח הוא תוצר ייחודי וחד פעמי, והוא נדלה מתוך הקרקעית של ים המלח עצמו. הבוץ עצמו כולל הרכב מדהים של מינרלים מסוגים שונים, ובעיקר נתרן וסידן. ההרכב של הבוץ הוא הרכב שאין עוד כמותו באף חומר אחר בעולם, ולכן אנשים מכל העולם באים לים המלח במיוחד כדי ליהנות מהבוץ הייחודי. בוץ ים המלח מסייע בין השאר בהמרצת מחזור הדם בגוף, סילוק רעלנים מהגף, וחיזוק שורשי השיער.


כיצד הטיפול הוא אפקטיבי בסופו של דבר?

רוב האנשים שמורחים על עצמם את בוץ ים המלח, עושים זאת באופן ספונטני וספורדי למדי – הם פשוט מורחים אותו על הגוף, משתזפים כמה דקות ולאחר מכן שוטפים אותו. כדי שהטיפול יהיה אפקטיבי, יש למרוח היטב את הבוץ על כל הגוף. לאחר מכן יש להתעטף בסדין מיוחד אשר עשוי מניילון (הסדין יקיף את כל הגוף למעט אזור הבטן), וכך החום ישמר סביב הגוף וידאג לספיחה טובה יותר של הבוץ בעור.


כמה זמן נמרחים בבוץ?

לאחר שאתם מורחים על עצמכם את בוץ ים המלח מומלץ להישאר איתו מרוחים במשך 20 דקות בממוצע, ואם מדובר על ילדים אפשר גם רבע שעה בלבד. לאחר מכן יש לשטוף היטב את הסבון – וסביר להניח שתוך זמן קצר אתם כבר תבחינו בשינויים החיוביים שהגוף שלכם עובר.