Press "Enter" to skip to content

ארונות הזזה לחיסכון במקום

ארון עם דלתות הזזה משמש כפתרון אחסון אידיאלי עבור חדרים בבית פרטי ובמשרדים. היתרון העיקרי של הארון בא לידי ביטוי בתזוזה של הדלתות ימינה ושמאלה, בניגוד לארון רגיל שבו הדלתות נפתחות כלפי פנים. תזוזה של הדלתות ימינה ושמאלה על גבי מסילות מאפשרת לנצל כל סנטימטר בחדר וחוסכת המון מקום. במקביל, דלתות הזזה לא גוזלות את המקום בחלוקה הפנימית ולכן הן משדרגות גם את הארון עצמו.

אפשר לבחור ארונות הזזה מבין סגנונות עיצוב שונים ולעצב אותם בהתאמה אישית. התאמה אישית של ארון הזזה מתייחסת לסוג חומרי הגלם שבהם משתמשים, לעיצוב של הדלתות, לצבע של הדפנות, לסוג המסילות, לידיות וכמובן לחלוקה הפנימית. במסגרת חלוקה פנימית של ארונות הזזה חדשים ניתן לקבוע בכמה מגירות להשתמש, איפה לשים מדפים והיכן למקם את אזור התלייה.

המלצות על ארונות הזזה

יש כמה המלצות שכדאי להיעזר בהן במסגרת בחירת ארונות הזזה. ההמלצה הכי חשובה היא להתאים אותם לאופי השימוש, כמו למשל באמצעות התייחסות להבדלים בין חדרי שינה של הורים וחדרי שינה לילדים. ברוב חדרי השינה של הילדים צריך להשתמש בארונות הזזה מאובטחים עם דלתות שקשה לפתוח ולסגור, אולם בחדרי שינה של הורים ישנם שיקולים אחרים.

עוד המלצה היא לשלב ארונות הזזה עם פתרונות אחסון נוספים. ניתן לעשות זאת באמצעות תליית דפים, שימוש בארגזים, הצבת קופסאות קרטון וכן הלאה. פתרונות אחסון חוסכים מקום בתוך הבית או הדירה ומשפרים את איכות החיים. הם מקלים גם בשמירה על הניקיון וניתן להיעזר בהם על מנת ללמד את הילדים כיצד לאסוף את הצעצועים בתום המשחק והשימוש. אפשר לבחור סגנון עיצוב כללי עבור ארונות הזזה וליהנות מהם לאורך זמן.