Press "Enter" to skip to content

אבנים לפי מזלות

ההשפעה האנרגטית של אבני חן עלינו היא השפעה שברור כי אי אפשר להקל בה ראש

אבני חן הן אבנים המורכבות על פי רוב ממינרלים כאלה ואחרים המאופיינים כל אחד בצבע אחר ובתכונות פיזיות אחרות. עם זאת, כיום כבר ברור וניכר כי לכל אבן חן שוני שאינו רק השוני הבסיסי של צבע, שטח פנים וצורה. השוני המהותי ביותר בין אבן חן אחת למשנתה הוא בהשפעה שלהן עלינו מבחינה אנרגטית ומבחינה רוחנית. מי שמתעסק עם אבני חן לעתים קרובות יודע שלאבני חן שונות יש השפעה שונה מבחינה אנרגטית, כאשר בהתאם לקרבה ולמגע עם אבני חן שונות אנחנו יכולים להרגיש תחושות של חידוש, של רוגע, של התלהבות וכדומה. כעת, נבין מהי החלוקה העקרונית של אבנים לפי מזלות אסטרולוגיים – כלומר מה בדרך כלל יביא את התוצאות המתאימות ביותר לבני ובנות כל מזל.

חלוקה של אבנים לפי מזלות, ועקרונות בסיסיים בבחירת אבן חן עבורכם

חלוקתם העקרונית של אבנים לפי מזלות היא כזו: במזל גלי האבנים המתאימות הן אמבר, אמטיסט, גארנט, רובי וספיר. דלי – אקוומארין, לברדורייט, אופל. דגים – אמטיסט, פלורייט, מונסטון. טלה – אמטיסט, קארנליאן, טורמלין, טופז. שור – אמרלד, קונזייט, לאפיס, רוזקוורץ. תאומים – אגת, ספיר, טופז. סרטן – אמרלד, מונסטון, אופל. אריה – אמבר, סיטרין, רוני, טופז. בתולה – אמזונייט, קריסקולה, ספיר, סיטרין. מאזניים – אמרלד, קונזייט, מונסטון. עקרב – אמרלד, גארנט, מלכית, אגת, אובסדיאן. קשת – אמטיסט, רובי, לאפיז, טופז.

היכנסו וצפו! כיצד להתאים את האבן למזל שלכם:

בחרו את האבן המרגישה לכם נכונה ביותר עבורכם, ואל תתביישו להתייעץ עם מומחים

ציינו כאן רק חלוקה עקרונית של אבנים לפי מזלות, אך לא מדובר כאן בתורה מסיני. הדבר החשוב ביותר בבחירה של אבן חן עבורכם הוא לא הרשימה של אבנים לפי מזלות אלא האינטואיציה שלכם והתחושה שלכם – אנחנו המומחים רק כאן כדי לעזור ולהכווין אתכם בעת הצורך.